måndag 10 december 2012

Kvällsträning

Träningen för dagen, senast samma pass var 18 november;

A.På minuten i 10min 2 Snatch(PS, sitt i en halvböj under stången) 30 kg.
Tog samma vikt som sist i stället för att öka iom att jag fortfarande väntar på ok för ögat. Jag är riktigt  nöjd - alla ryck utom det sista fångades i en liten böj :-)

B1.RROM HSPU 5x3
B2.Korta PU i toppläget 5x3
Mycket onöjd med detta. Väljer att inte kommentera.

C1.Sittande hantelpress 12kgx5,5+
C2.Excentriska PU med tummar mot varandra 3x2
Sista pressvarvet åtta stycken.

D.4 varv på tid av:

  • 10 boxhopp 60cm nedkliv
  • 15 svingar 20kg
  • 20 utfallsteg med 20kg viktskiva på raka armar ovanför huvudet.
Vila 1min mellan varje varv.
Ungefär 2:30 varje varv utom det sista som blev för långsamt...jag vek ner mig!

Nu blir det kurs i Örebro i tre dagar, hoppas jag hinner träna på torsdag när jag kommer hem.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar