torsdag 15 augusti 2019

Tisdag och torsdag

Tisdag med David:

Ryck 25 kg, måste få in banan igen efter några veckors frånvaro. Knepigt det där, det går verkligen inte att ta ”lyftsemester” utan att tekniken backar. Men med en schysst pt så hittade jag tillbaka :-)

Mellan seten lite gummibandspullups.

PC och FS m paus, var det 40 kg? Kanske, dubbelkollade innan jag gick men har redan glömt!

Säkert eller kanske gjorde vi mer grejer...avslutade med behandling av mitt jobbiga värkande vänsterlår.


I dag, egenträning Sats Sofo:

E2M 3 ryck (25/27,5/30/30/30) 
Kände mig först feg men det var ju plättlätt med 30 så borde kört det från början. 

E2M i 20 min
3 FS 40 kg
3 gummibandspullups

E3M i 12 min
8 raka marklyft m smalt grepp och bred stance, 55 kg
8 omvända curls 15 kg
8 omvända situps

Det var det jag hann med i dag. Kände mig starkare än förväntat. Bokat naprapattid på måndag för att behandla vänsterlåret mer ordentligt än jag tydligen klarar själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar