tisdag 20 augusti 2019

Nya positioner

Tisdag = pt-dag = bästa dagen!

I dag tränade jag på bättre startposition i pc och cleans (följt av splitjerks). Kändes superknepigt de första varven men tror att det gick bättre och bättre. Avslutade med några varv pc/clean/jerk på 50 kg som kändes tyngre än de treor cleans jag kör på 50 kg när jag är själv. Mest berodde det på att jag missade att dra stången mot mig. Sista varvet absolut bäst så då verkar jag ju ha någon förmåga att ta till mig coaching i alla fall :-)

Förutom det, såklart lite gummibandspullups och supersmala OHS.

Avslutade med kosacksquats utan skor, utfallssteg, framåtböjda med hantlar, och enbenslyft i plankposition. Det är alltid det där sista som verkar vara så lite som får svetten att pumpa som f-n.

Kul kul!

I går fick jag en massa olika typer av stötvågsbehandlingar av vänster höft/rumpa/lår. Ska tillbaka några gånger, hoppas det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar