söndag 10 juni 2018

Träning och lite annat

Förra veckan tränade jag med David i tisdags, sen åkte jag till Nice torsdag-söndag och kom hem toksent på natten så det var den enda träning jag hann med.

Den här veckan började träningen med PT-timmen i tisdags. Jag var sååå trött innan jag åkte dit men tänkte att det ordnar sig när jag väl kommer igång. Not so much. Det nästan första som händer är att jag, under uppvärmningen, kör upp stångj-veln rakt i näsan. Skulle bara göra ett litet ryck ju? Med tom stång? Det gjorde sååå ont! Resten av timmen innehöll bl a gummibandspullups, slädputtning, planka och armhävningar.

I torsdags vanliga egenpasset, i går (lördag) 6 km i Ågesta gång/löp, i dag vanliga egenpasset igen. Det gick jättebra och/men jag längtar väldigt mycket efter nytt (nya?) pass som David utlovat tills på tisdag!!!!

Jag ser fortfarande ut som en galning och måste förklara för alla jag pratar med varför jag har två svullna blåmärken under varje öga. Men är glad att näsan höll. På torsdag ska jag springa STHLM 10!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar