måndag 12 mars 2018

Senaste månaden

Alltså, det har varit så tråkiga grejer att dokumentera att inget skrivits på fyra veckor!

Såklart minns jag knappt vad timmen med David innehöll för nästan fyra veckor sedan. Det var säkert ett bra pass :-)

Sen gick det lite utför. Jag fick samma vecka ganska ont i höger axel som gjorde att jag inte kunde ha stången i OHS-position. Och samtidigt ganska ont i ländryggen.

Så jag har försökt att anpassa träningen men det har blivit ganska begränsat får jag säga. Gjort delar av mina pass, de som funkat, och ibland gjort saker jag känt efteråt att jag inte borde.

Alldeles för sent tog jag tag i någon behandling = i fredags en 80 minuters massage av en person som typ aldrig sett en så spänd rygg verkade det som eftersom det var där han höll sig i 80 minuter, plus en del i högerarmen. Det kändes väldigt mycket bättre efter det så i lördags gjorde jag mitt första hela pass på en månad (”snatchpasset”) utan skalning - YEAH!

Natten till i söndags hade jag sen ont i ryggen så jag vaknade när jag försökte vända mig. Det gick över hyfsat men i dag hade jag en naprapattid bokad så hon kollade lite på både rygg och axel. Och i morgon är det träning med David igen som är åter från semester. Schyrre.

Förutom det har jag cyklat som f-n. Snart vår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar