söndag 19 november 2017

Söndagsträning

I går vilade jag mig i form och tittade på andra som lyfte på riktigt i SM-kvalet i Upplands Väsby. Kul. Bättre form i dag, förkylningen börjar vända och jag körde ”snatchpasset”:

A: E3M i 9 min: 5xOHS 30 kg, 3 sek i botten.

Första varvet vobbligt men när jag skärpte mig gick det bra. Tycker att det är kul att jag kommer ner i botten och att jag kan tänka på detaljer utan panikkänsla :-)

B: E3M i 9 min: 5 hängande ryckdrag 35 kg.

Den del som är svårast som vanligt. Men gick hyfsat. 

C: E2M i 9 min: 10 bulgarian split squats per ben m 5 kg hantel.

D: OTM i 20 min:

30 sek assault bike +70 rpm
30 sek hollow Holms
30 sek assault bike +70rpm
30 sek häng, supinerat grepp, sänkta axlar

Märkbart låg förmåga, lyckades inte ens hålla mig över 70 alla varv (!!) utan de sista 2-3 landade jag under de sista tio sekunderna. Men är starkare i magen än förut (yay!). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar