fredag 17 november 2017

En vecka till

Alltså, det känns lite omotiverat att blogga när jag bara kör samma pass - även om det verkligen känns bättre för varje vecka. Jag blir bättre, mer rörlig och har mindre ont under tiden som det känns som att ”jag inte tränar”. Coolt.

Tränade mina baspass söndag och måndag, sen Davidträning i tisdags. Kommer knappt ihåg vad vi gjorde nu. Men det var vändningar och stötar på 45 om jag minns rätt. Och upphöjda mark på 80. Sidoplanka med hantellyft och häng med knälyft. David konstaterade att jag var hel igen :-)

I går, torsdag, ”cleanandjerkpasset”. Helt ur form, hade cyklat ganska mycket innan på barmark med dubbar så det påverkade säkert. Men körde knäböjen på 45 kg och utfallen på 30. Orkade inte med den sista delen med svingar och armhävningar, jag har något i kroppen.

I dag tog jag bilen till jobbet, täppt hela dagen så jag vilar lite. I morgon tänkte jag tiltta på andra som lyfter tyngre än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar