lördag 27 juli 2019

Håller igång

Vid det här laget har jag hunnit med båda semesterpassen tre gånger. Min plan att springa varannan dag föll efter två spring/gå-pass eftersom jag fick ont i hälsenorna. Typiskt mig att ha en massa ambitioner som sen faller. Men: jag har bytt ut den ambitionen mot en power walk på 5-6 km varannan dag i stället så nåt händer varje dag i alla fall.

I dag var jag fööör seg och trött så jag bröt mitt i sista amrapen av hantelsnatch och utfallssteg. Hade det bara inte i mig...blir också galen över hantlarna eftersom låsen är usla och måste skruvas åt om och om igen. Håller inte ens 10 hantelsnatchar utan åtgärd.

Men trots lågintensiv semesterträning tror jag att jag blivit lite starkare i armhävningar :-)

Om en vecka kör vi hemåt igen, innan dess hinns det med pass måndag, onsdag och fredag och däremellan beachpowerwalks. Yeps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar