måndag 28 januari 2019

Förra veckan

I tisdags en kul ryckträning med David, från bockar - upp till 36 kg (om jag minns rätt). Bäst från timmen var ett ryck som bara satt och kändes plättlätt. Näst bäst kom jag på i efterhand = att jag inte funderade över att sitta i rycket (iaf kändes det så) så rörligheten tar sig på äldre dar :-)

Sen blev det ingen träning innan fredag, då körde jag ”cleanpasset” på Sats NK som är ett ställe jag gillar. Finns stänger och plattformar så det räcker och jag känner mig hemma. Och trevliga coacher som vill hjälpa när jag står och kör enbensmarklyft med KB. Han föreslog att jag skulle byta hand men jag förklarade att jag inte fick. Men ändå.

I går, söndag, ”ryckpasset” på Södra Station, det tar ungefär en timme sen avslutade jag med ett yoga flow-pass på 75 minuter. Det var helt ok även fast yoga verkligen inte är min grej. Jag kan inte låta bli att kolla på klockan flera gånger!

Cyklade måndag, tisdag, torsdag och fredag. Den här veckan verkar det som att jag inte får till någon cykling alls men va f-n, jag kommer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar