söndag 4 februari 2018

Två veckor av väldigt lite

Förra veckans träning först då:

Tisdag 23/1 Davidträning:
Ja, hur ska jag komma ihåg när det dröjer så länge tills jag skriver? Såklart var det mest push jerks, bakom nacken. Funkar bra ibland, fegar på högre vikter. Men blir bättre!

Sen jobbgrejer och konferens så det blev inte någon träning förräns till helgen. Då körde jag lördag och söndag, ett av varje av mina pass.

Veckans träning:

På söndagen åkte jag på jobbresa söndag-torsdag. Hade såklart kollat upp att det fanns ett litet gym på hotellet och satte klockan på onsdagen för att köra. Men jag sov knappt den natten alls eftersom jag i stället åkte på någon typ av maginfluensa som jag fortfarande försöker repa mig ifrån. Hade tänkt att träna i går men det gick inte. I dag tog jag mig iaf till gymet men så mycket träning blev det inte. Stretchade lår och axlar, gjorde lite hantelträning och så. Mest för att inte kroppen ska bli überchockad i morgon när jag har pt-timme.

Veckans ord är iaf inte stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar