tisdag 12 september 2017

Egenträning igen

Andra tillfället med detta pass:

A. E3M i 9min; OHS 25 kg, 3 sekunder i botten, håll upp bröst tryck ihop skulderblad 3 set om 5 reps, stretcha ut magen, ryggen ska vara en båge.

Jag tror att jag gör rätt MEN det var jobbigare när jag körde detta med David (som alla annat iofs) så jag blir lite osäker.

B. E3M i 9min: 5 hängande ryckdrag, 3 set 35kg, håll dig på framfoten, ta i med höften istället för att räta upp, dra mot hakan. Stå kvar, starka spända ben.

Denna del gick bättre i dag än i söndags. Har väldigt svårt att få till det men tänker på rätt saker.

C. E3M i 9min: 10 bulgarian split squat 5kg hantel, se till att all tyngd är på stortån hela tiden.


D. OTM i 20min:
  • Minut 1: 30 sekunder assault bike 70rpm+
  • Minut 2: 30 sekunder hollow hold
  • Minut 3: 30 sekunder assualt bike 70rpm+
  • Minut 4: 30 sekunder häng supinerat grepp, sänkta axlar
Det här var av någon anledning jobbigare i dag än i söndags. Men doable. Höll mig på 71-72 på cykeln, hänget inga problem men är lite för svag i hollow för att orka alla varv fullt ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar