lördag 29 september 2018

Progymsmalle

I dag tränade jag med en kompis som kör på Pro Gym på Högbergsgatan. Det är inte ett ställe som riktigt funkar utifrån vad jag behöver för grejer men det var tillräckligt för dagens pass.

A. E3M i 12 min, 5 low hang snatch deadlift 45 kg
Det gick hyfsat. Lite jobbigt med tjock stång men funkade. Fick vända mig från spegeln för att tänka på rätt grejer. Eftersom min vänstra axel är lite tjorvig så skippade jag push press i dag.

B. E3M i 12 min
8+8 split squat, skulle haft frontrackat m 2x12kg KB men det fanns inte. Kanske lika bra pga axeln. Körde m 25 kg stång i stället.
10 utåtroterande hantelcurl 2x5 kg
10 sidoutfall

C. E3M i 12 min
5 enbens rdl vänster ben m 7 kg hantel
5 pressar vä arm stående i split m vä ben fram
Samma på höger
Tänkte verkligen på vänster armens press och försökte göra rätt men det kändes så jag skippade varv fyra där.

Sen lite mage. Kommer ju inte att gå tillbaka till detta ställe men kul att köra tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar