fredag 4 november 2016

Torsdag-fredag

Så kommer här en dubbelrapport - torsdag och fredag! Onsdagsträning var inte aktuellt pga extremt sen jobbmiddag i tisdags.

Torsdag:

A: Vanlig uppvärmning m knäböjssitt, lårstretch och prison squats.

B: E4M i 12 min:
25/20/15 front squats m fullt djup utan utlåsning i toppen, 30 kg.
Tåhävningar mellan/efter varje varv.

C: E2M i 10 min:
5 PP, håll 5 sek i toppen m maximal utlåsning, långsam nedtagning (5 sek) utan att böja på knän.
30 sek hollow

I dag:

A: Vanlig uppvärmning.

B: På tid, 10 varv av:
10 box jump over, 50 cm, hoppa upp och kliv ner
10 cal air dyne
10 sidoutfall
10 cal air dyne

Sånt här är typ min sämsta gren. Sen var det en naprapatutbildning i lokalen så för att kunna använda cykeln var jag tvungen att flytta den in i korridoren vid omklädningsrummen vilket gjorde att tiden för förflyttning tog ett antal sekunder per varv. Tung tung tung i benen efter gårdagen. Nog med ursäkter. Det tog 34:48. Som alltid blir jag lite besviken på hur sopig jag är på att anstränga mig men det blev ju längre träning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar