lördag 17 september 2016

Torsdag + lördag

Det är inte så mycket att skriva om dessa veckor men det här har jag iaf gjort:

Torsdag:
E4M i 12 min: 20 frontsquats 25 kg, fulldjup men ingen utlåsning i toppen. Ajajaj vad jag har svårt de sista repsen. Sista varvet tog jag en kortpaus innan de sista. När jag gör det känner jag mig som en riktig loser.

E3M i 15 min:
10 sidoutfall
12 utfallssteg bakåt m 30 kg stång
30/30 sek sidoplanka

I dag, lördag:
E2M i 10 min
30 sek hollow hold
10 sidoutfall

Sen till backen vid Årstaviken för intervaller: E2M i 20 min 30 sek backsprint.

Båda passen startade med 3 varv av knäböjssitt, lårtöj och prison squats.

Jag har ju ont i hälsenorna. Tror jag kanske kommit på vad det kommer ifrån. Det är mina minutrar i knäböjssitt när jag inte riktigt kan stå stabilt på hela foten. Allt är en ansträngning i den positionen. Jag är så fullständigt fruktansvärt felsydd. Framför allt är det väl mina båda broskiga vrister som sabbar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar